رساله کارشناسی معماری

رساله طراحی مجموعه نور(تجلی حکمت نور در معماری ) +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

رساله طراحی مجموعه نور (تجلی حکمت نور در معماری )

کد محصول :L52

چکیده:

مجموعه نور، مجموعه ایست فرهنگی در طراحی این مجموعه از مفاهیم مورد بحث در حکمت اشراق استفاده شده است . بر این اساس : هستی عبارتست از نور و نور توسط طوایف گوناگونی از جنس فرشتگان به عالم انسانی وارد می شود . هر انسانی از غربت غربی ، جایی که وی زندانی قید و بند ماده است ، سرانجام به شرق نور رجعت می کند . در کالبد این پروژه از مفهوم تقابل نور و ظلمت بهره گرفته شده است . دراین راستا صلبیت و استواری حجمی بتنی ، حجمی که خود را به رخ می کشد در کنار صفحه ای رقصان در فضا دیده شده است ، این صفحه تماما ، او ، است به این معنی که رویه آن آسمان را می نماید ، صفحاتی که نقش دیوار را بعهده دارند هر آنکس را که در آن می نگرد می نماید و داخلش با توجه به کارکرد موزه چیز دیگری را می نماید . نهایتا این فضای رقصان مثل و ایده است از اطرافش تنها یک انعکاس است ، مجازی است از یک مجاز . این نور به شکل محدودتری به داخل توده جسم نیز نفوذ می کند . تجلی این نفوذ در فضای داخلی دیده می شود . پله ای که بدون شکستن بین دو جداره بتنی به طرف بالا می رود ، بالایی که به شکل سمبلیک با آسمان شناخته می شود. این حجم نه تنها به عنوان مرکزی در یک پهنه عرضه نگشته است بلکه همانند قسمتی از یک پهنه در نظر گرفته شده است . به عبارت دیگر جی نظم بخشیدن به طبیعت سعی شده که نظم مصنوع را بعنوان قسمتی از طبیعت مطرح کنیم . لذا  ساختار کلی رساله نیز منطبق با همین مطالعات و روند دستیابی به طرح شکل گرفت که کلیات مطالعات، مبانی نظری طراحی، تدوین ضوابط و برنامه فیزیکی، نمونه های موردی و آنالیز سایت در چارچوب کلی رساله فهرست شده اند و در فصل آخر نیز پروسه دستیابی به طرح توضیح داده شده است.

کلمات کلیدی:دانلود رساله طراحی مجموعه نور،دانلود پایان نامه معماری،رساله طراحی مجموعه نور

download

3box

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول:  رساله طراحی مجموعه نور (تجلی حکمت نور در معماری )+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:word
  • تعداد صفحات:193
  • حجم فایل:20 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 300000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


 رساله طراحی مجموعه نور (تجلی حکمت نور در معماری ) , پروپوزال طراحی مجموعه نور (تجلی حکمت نور در معماری ),مطالعات طراحی مجموعه نور (تجلی حکمت نور در معماری ) , برنامه فیزیکی طراحی مجموعه نور (تجلی حکمت نور در معماری ),دانلود طراحی مجموعه نور (تجلی حکمت نور در معماری )،دانلود طراحی مجموعه نور (تجلی حکمت نور در معماری )،رساله طراحی مجموعه نور (تجلی حکمت نور در معماری )، رساله طراحی مجموعه نور (تجلی حکمت نور در معماری ),دانلود طراحی مجموعه نور (تجلی حکمت نور در معماری )،نقشه های طراحی مجموعه نور (تجلی حکمت نور در معماری )

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا