رساله کارشناسی معماریرساله کارشناسی ارشد معماری

دانلود رساله مرکز آموزشی سکونتی کودکان بی سرپرست +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دانلود رساله مرکز آموزشی سکونتی کودکان بی سرپرست +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول :Z 93

دانلود رساله مرکز آموزشی سکونتی کودکان بی سرپرست

چکیده:

تربیت کودکان را باید از همان آغاز تولد وحتی از دوران جنینی شروع کرد،‌ زیرا شخصیت کودکان در همان پنج سال اول پایه‌ریزی می‌شود. از اهداف مهم تعلیم و تربیت فرزندان، آماده سازی کودکان برای زندگی در اجتماع و تعقیب اهداف الهی جامعه است.کودکان اعضای کوچک و لطیف جامعه می‌باشند و قابلیت تأثیرگذاری بر شکل‌گیری محیط‌شان را با بیان تمایلات و نیازهای خود دارند، اما در این امر مهم به معمارانی آشنا به علوم رفتاری کودک احتیاج دارند به‌خصوص که اگر کودکان مورد نظر کودکان بی‌سرپرست و بدون پدر و مادر باشند. واقعیت مهمی که در جامعه امروز ایران با آن روبرو هستیم و تهدیدی جدی برای آیندگان به شمار می‌رود، اهمیت ندادن و یا به عبارتی دیگر ناچیز شمردن کودکان وجهان کوچک آنها، به‌خصوص رابطه نزدیکشان با طبیعت و الگوی آموزشی و خلاق کودکان می‌باشد.

در ادامه با سایت آشکوب همراه باشید تا پایان نامه مرکز آموزشی سکونتی کودکان بی سرپرست تقدیم شما عزیزان گردد.

دانلود رساله معماری

در سیستم آموزشی ایران، حضور تفکرات خلاق کودک در فضاهای آموزشی، اغلب به صورت بسیار محدود اتفاق می‌افتد و همین حضور محدود نیز بدون در نظر گرفتن نیازهای خاص صورت می‌گیرد. لازم است طراحی فضاهای مراکز آموزشی با هدف تأمین نیازهای مختلف کودکان در رشد، آموزش و پرورش مهارت‌ها و خلاقیت آن‌ها صورت گیرد. لذا رساله پیش‌رو به عنوان (طراحی مرکز آموزشی- سکونتی کودکان بی‌سرپرست تبریز با رویکرد پرورش تفکر خلاق) تلاشی است در جهت تحقق مکان‌هایی که به کودکان امکان دهد تا آزادانه توانایی‌های خود را ارتقا و تکامل دهند.

دانلود رساله مرکز آموزشی سکونتی کودکان بی سرپرست

 روش کار در این رساله بر اساس هدف تحقیق کاربردی، نوع تحقیق تحلیلی- تطبیقی می‌باشد. گردآوری اطلاعات به صورت مطالعات کتابخانه‌ای، رساله‌ها، کتب تخصصی، اسناد تاریخی و جستجوی اینترنتی مورد مطالعه قرار گرفت. پس در نتیجه با مشخص کردن اهداف موضوع، پاسخ‌گو بودن بنا و فضا به بیشتر نیازهای کودکان بی‌سرپرست در این طرح مورد توجه بوده است. بنابراین اولین قدم، انتخاب سایت مناسبی، برای قرارگیری مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست است تا ارتباط لازم را با جامعه بر قرار کند. قرار گیری این مرکز در همسایگی محله، به دلیل تعاملات اجتماعی که در یک محله صورت می‌پذیرد و آشنا شدن کودک با هنجارهای اجتماعی، پیشنهاد می‌شود. پژوهش های انجام شده نشان می‌دهد، استفاده از عناصر طبیعی در طراحی فضای آموزشی و سکونتی کودکان بی‌سرپرست به ایجاد انگیزش و ارتقای کیفیت زیستی-آموزشی آنان منجر می‌شود. بنابراین با توجه به موارد ذکر شده پیشنهاد می‌شود که سایتی، در مجاورت محله و در حاشیه طبیعت انتخاب گردد. در این رساله با استفاده از مطالعات انجام شده به طراحی مرکزی برای اسکان دادن و تمرکز بر اجتماعی‌تر شدن کودکان بی سرپرست پرداخته خواهد شد.

download

3box

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: دانلود مرکز آموزشی سکونتی کودکان بی سرپرست +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی
  • فرمت فایل:word و اتوکد
  • تعداد صفحات:150
  • حجم فایل:32 مگابایت
  • توضیحات نقشه:این پروژه شامل نقشه های اتوکدی کامل و مبلمان شده در تمامی طبقات،سایت پلان اتوکدی مبلمان شده،  برش های مبلمان شده ،پلان اتوکدی ستون گذاری تمام طبقات،تصاویر سه بعدی،و نماهای اتوکدی می باشد.متراژ کل بنا ۳۵۰۰ مترمربع و زمین سایت ۱۰۰۰۰ متر مربع می باشد.
  • نکات مهم:1- تمامی رساهای موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.4- ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.۵-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.
قیمت قبل از تخفیف 300000 تومان

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


دانلود رساله معماری مرکز آموزشی سکونتی کودکان بی سرپرست +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله مرکز آموزشی سکونتی کودکان بی سرپرست +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی،دانلود رساله مرکز آموزشی سکونتی کودکان بی سرپرست +نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا