تحلیل پلان بیمارستاننمونه موردی بیمارستان

تجزیه و تحلیل بیمارستان بهمن تهران، به همراه نقشه ها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان ایرانی

تجزیه و تحلیل بیمارستان بهمن تهران

کد محصول: a 45

 

 انسان در کودکی آرزوی بزرگ شدن ودر بزرگی آرزوی بازگشت به دوران کودکی را دارد. سلامتی خود را باکسب در آمد به مرور از دست می دهد و درآخر برای کسب سلامتی ، در آمد حاصل را از دست می دهد. آنچنان با نگرانی به آینده می نگرد که حال را فراموش می کند وبدین ترتیب نه در حال زندگی می کند ونه در آینده .  در حالت کلی می توان انسان را به یک بیمار و وجامعه ای راکه در آن زندگی می کند به یک مرکز درمانی بزرگ تشبیه نمود که وظیه آن برآوردن نیازهای جسمی وروحی بیماران یعنی انسانها می باشد.

 بیمارستان مهمترین واحد ارائه دهنده خدمات درمانی است وبنابر تعریفی که وزارت بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی ارائه می دهد ،بیمارستان واحدی است که حداقل دارای 15 تخت با تجهیزات وخدمات عمومی پزشکی لازم وحداقل دو بخش داخلی وجراحی هر دو با گروه پزشکان متخصص باشد.

تجزیه و تحلیل بیمارستان بهمن تهران

احداث بناي بیمارستان فوق تخصصی بهمن تحت نظارت شرکت طبی و بهداشتی گروه پزشکی اسلامی 22 بهمن در سال 1380 در زمینی به مساحت 5000 متر مربع واقع در شهرک غرب ، خیابان ایران زمین شمالی آغاز و در سال 1386 با 18000 متر مربع بنای مفید و در چهار طبقه بستری، یک طبقه همکف و دو طبقه زیر زمین به اتمام رسید. این بیمارستان در 22 بهمن 1386 با حضور رياست محترم مجلس شوراي اسلامي افتتاح و پس از تجهیز کامل و با 120 تخت اسمی و 200 تخت رسمی در مرداد ماه سال 1387 مقارن با میلاد با سعادت حضرت ولی عصر ( عج ) به بهره برداری رسید.

تجزیه و تحلیل بیمارستان بهمن تهران

بیمارستان فوق تخصصي بهمن دارای بخش های تخصصی، بخش های ویژه، تالارهاي جراحي فوق تخصصي، كلینیک های فوق تخصصی، پاراکلینیک ها و واحد های اداری و پشتيباني می باشد.

 

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول : تجزیه و تحلیل بیمارستان بهمن، به همراه نقشه ها و تصاویر
  • فرمت فایل:power point
  • تعداد صفحات: 109
  • حجم فایل: 10 مگابایت

 

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


تجزیه و تحلیل بیمارستان بخ، پلان بیمارستان ،برنامه فیزیکی بیمارستان،ظوابط و استاندارد بیمارستان نمونه موردی بیمارستان،تحلیل بیمارستان،تحلیل بیمارستان خارجی

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا