تحلیل پلان بیمارستاننمونه موردی بیمارستان

تجزیه و تحلیل بیمارستان آریا تهران، به همراه نقشه ها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان ایرانی

تجزیه و تحلیل بیمارستان آریا تهران

کد محصول: a 50

بیمارستان به عنوان محل درمان بیماران، همواره با شاخص اطاقهای عمل مقایسه و دارای معنی و مفهوم خواهد بود. از اولین بیمارستانهایی که داریوش کبیر به واسطه احداث آنها در سرزمینهای باستانی تحت نفوذ ایران، در کتیبه های مصری لقب، نیکوکار بزرگ، را از آن خود کرد، تا بیمارستان افتخارآمیز جندی شاپور در زمان ساسانیان، وهمچنین از بیمارستانهای مشهور قرون سوم و چهارم ایرانیان تا ….. به امروز، تعریف بیمارستان به عنوان محل درمان بیماران، ثابت بوده لیکن درباره اطاقهای عمل همواره تغییراتی را در تعاریف ظرفیت، جانمایی، اختصاصات، معماری داخلی، ارتباطات با سایر بخشها، اندازه ها، پارت بندیهای عملکردی، تجهیزات و منصوبات پزشکی و غیرپزشکی ثابت و پرتابل، شاهد بوده و هستیم.

تجزیه و تحلیل بیمارستان آریا تهران

از همه مهمتر چگونگی طراحی فضای نهایی اطاقهای عمل، بدون آنکه چیزی فدای چیز دیگر شده و قابلیت اجرایی و نگهداری این مجموعه را در طول بهره برداری، حفظ نماید، اصلی ترین هدف بیمارستان سازان بوده است.

اگر به تمامی پیچیدگیهای ذکر شده در بالا، اهمیت منظور نمودن امکان توسعه در ابعاد مختلفی که بعضی از آنها هنوز در آن مقطع، کشف و یا اختراع هم  نشده است را بیافزاییم، سختی و جامع نگری الزامی کار بیشتر روشن خواهد شد.

تجزیه و تحلیل بیمارستان آریا تهران

بیمارستان آریا یکی از قدیمی ترین بیمارستانهای خصوصی تهران است که در سال 1345 رسما با شرکت عده ای از اساتید دانشگاه تهران افتتاح شد و در طول سالهای خدمت خود  منشاء خدمات فراوانی به هموطنان بوده است. پروفسور یحیی عدل پدر جراحی نوین ایران یکی از بنیان گذاران این مرکز بوده اند که حق بزرگی بر تاریخ پزشکی و پزشکان این مملکت دارند. اين بيمارستان بعد از يك دوره وقفه با هدف بهسازي و به روز رساني تجهيزات آماده خدمت رساني به هموطنان عزيز ميباشد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول : تجزیه و تحلیل بیمارستان آریا تهران، به همراه نقشه ها و تصاویر
  • فرمت فایل:power point
  • تعداد صفحات: 64
  • حجم فایل: 6 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


تجزیه و تحلیل بیمارستان آریا تهران، پلان بیمارستان ،برنامه فیزیکی بیمارستان،ظوابط و استاندارد بیمارستان نمونه موردی بیمارستان،تحلیل بیمارستان،تحلیل بیمارستان داخلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا