تحلیل پلان بیمارستاننمونه موردی بیمارستان

تجزیه و تحلیل بیمارستان ساموت تایلند،به همراه نقشه ها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان خارجی

تجزیه و تحلیل بیمارستان کودکان ساموت تایلند

کد محصول:a30

بیمارستان جایی است که اکثر مردم ترجیح می دهند تا آنجا که می توانند از آن اجتناب کنند. ما شاهد تلاش بیشتر موسسات پزشکی برای ایجاد محیطی دلپذیرتر و دوستانه‌تر بوده‌ایم، برخی با معماری و دکوراسیون داخلی که تقریباً معادل یک مرکز خرید یا هتل‌های پیشرفته هستند. اگر چنین محیط ساخته شده ای می تواند حس رفتن به بیمارستان را برای ما بزرگسالان به نحوی قابل تحمل تر کند، در مورد تجربه کوچکترها چطور؟

تجزیه و تحلیل بیمارستان کودکان ساموت تایلند

استودیوی طراحی زمین یکپارچه (Integrated Field) در طراحی داخلی بیمارستان کودکی در ساموت ساخون تایلند، از قوس‌های رنگارنگ، حیوانات و ابرها استفاده کرده است تا تجربه لذت بخشی را برای کودکان فراهم کند.
جزئیاتی بازیگوشانه در بیمارستان کودکان EKH اجرا شده است که سرسره‌ای زرد که به صورت مارپیچ در قسمت پذیرش در حرکت است، طرح حیوانات بالای تخت‌های بیمارستان و چراغ‌هایی به شکل صورت‌های فلکی که به عنوان چراغ شب عمل می‌کنند، از جمله آن جزئیات است.

تجزیه و تحلیل بیمارستان کودکان ساموت تایلند

طراحان برای پرت کردن حواس کودکانی که ممکن است عصبی باشند یا احساس ناخوشی کنند، عناصر سرگرم‌کننده‌ای مثل طرح‌های ابر بالای استخر سرپوشیده و محوطه بازی نرم و راحتی را در اتاق انتظار قرار دادند.
این استودیو گفت: “تصور کنید بچه‌ای هستید که از رفتن به بیمارستان وحشت دارد، مطمئنا با دیدن سرسره ورودی شما دیگر گریه نخواهید کرد.”

تجزیه و تحلیل بیمارستان کودکان ساموت تایلند
آنها همچنین افزودند: “فضای انتظار هر کدام از کلینیک‌ها به صورت زمین بازی طراحی شده است، که مایه زحمت والدین خواهد شد وقتی والدین بخواهند کودکانشان را ترغیب به خروج بیمارستان کنند.”

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول : تجزیه و تحلیل بیمارستان کودکان ساموت تایلند،به همراه نقشه ها و تصاویر
  • فرمت فایل:power point
  • تعداد صفحات: 46
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


تجزیه و تحلیل بیمارستان ساموت تایلند، پلان بیمارستان ،برنامه فیزیکی بیمارستان،ظوابط و استاندارد بیمارستان نمونه موردی بیمارستان،تحلیل بیمارستان،تحلیل بیمارستان خارجی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا