تحلیل پلان بیمارستاننمونه موردی بیمارستان

تجزیه و تحلیل بیمارستان پارسیان تهران، به همراه نقشه ها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان ایرانی

تجزیه و تحلیل بیمارستان پارسیان تهران

کد محصول: a 34

بیمارستان پارسیان در زمینی به مساحت حدود ۵۰۰۰ متر مربع در ۹ طبقه با زیر بنای ۱۲۵۰۰ متر مربع در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده است. مراحل احداث آن در سال ۱۳۸۱ شروع و با تلاش مسئولین محترم در مهرماه ۱۳۸۵ فعالیت خود را آغاز نموده است و پس از اعتباربخشی سال ۱۳۹۶ دارای امتیاز ارزشیابی درجه ۱ با ۲۰۲ تخت بستری می باشد. این بیمارستان با دارا بودن تمامی رشته های پزشکی و تخصصی و فوق تخصصی به ارائه خدمت مشغول می باشد.

تجزیه و تحلیل بیمارستان پارسیان تهران

بیمارستان پارسیان شامل بخش های بستری عمومی و ویژه می باشد که هر یک از این بخش ها امکاناتی نظیر اتاق های دو تخته، اتاق های یک تخته و سه تخته می باشند. درکلیه اتاق ها، امکانات رفاهی مانند تلویزیون، یخچال، مبلمان، تلفن، اینترنت در نظر گرفته شده است.

تجزیه و تحلیل بیمارستان پارسیان تهران

مطالح به کار رفته در نمای بیمارستان کامپوزیت است.اغلب بیمارستان ها از این مصالح استفاده  میکنند چرا که از لحاظ بصری هم حس پاکیزکی میدهد و هم از لحاظ فنی گرد و غبار را به خود نمیگیرد و نیاز به شستشو ندارد،که این آلودگی را در محیط بیمارستان کاهش میدهد.

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول : تجزیه و تحلیل بیمارستان پارسیان تهران، به همراه نقشه ها و تصاویر
  • فرمت فایل:power point
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


تجزیه و تحلیل بیمارستان پارسیان تهران، پلان بیمارستان ،برنامه فیزیکی بیمارستان،ظوابط و استاندارد بیمارستان نمونه موردی بیمارستان،تحلیل بیمارستان،تحلیل بیمارستان داخلی

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا