تحلیل پلان بیمارستاننمونه موردی بیمارستان

تجزیه و تحلیل بیمارستان کودکان نموروس، به همراه نقشه ها و تصاویر

نمونه موردی بیمارستان خارجی

تجزیه و تحلیل بیمارستان کودکان نموروس

کد محصول: a 36

بیمارستان کودکان Nemours، واقع در شهرک پزشکی Lake Nona با کاربری مختلط در  اورلاندو ، فلوریدا ، یک استاندارد طراحی جدید را تعیین کرده است. بیمارستان و محوطه جدید به رهبری معمار Stanley Beaman & Sears ، گواهی بر اصطلاح “محیط شفابخش” است – کیفیتی را تداعی می کند که زندگی را تأیید می کند و مطمئناً به والدین اطمینان می دهد و کودکان را خوشحال می کند. راه حل معماری این پروژه از همکاری با بسیاری از سهامداران Nemours، از جمله پزشکان، مدیران، و یک کمیته مشاوره خانواده متشکل از والدین و فرزندان پدید آمد.

تجزیه و تحلیل بیمارستان کودکان نموروس

فلسفه بیمارستان کودکان Nemours فلسفه ای است که کودکان را “در سراسر زنجیره” در بر می گیرد: Nemours از نوزادی تا بزرگسالی از کودکان مبتلا به بیماری های مزمن و همچنین تشخیص های پزشکی پیچیده و بیماری های تهدید کننده زندگی مراقبت می کند. پردیس بیمارستان کودکان برای اطمینان و الهام بخشیدن، تعامل و لذت طراحی شده است – و سرمایه گذاری در یک منظره، به ویژه، منعکس کننده درک Nemours از نقش طبیعت در زندگی یک کودک است. در طول فرآیند برنامه ریزی، زمانی که سؤالات اصلی مطرح شد، تیم طراحی از این الهام گرفته شد که چند بار رهبری نمورز به سادگی پرسیدند: “به نفع کودک چیست؟” – قطع بحث و رسیدن به قلب اولویت های خود به عنوان یک سازمان.

تجزیه و تحلیل بیمارستان کودکان نموروس

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول : تجزیه و تحلیل بیمارستان کودکان نموروس، به همراه نقشه ها و تصاویر
  • فرمت فایل:power point
  • تعداد صفحات: 36
  • حجم فایل: 3 مگابایت

 

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان


تجزیه و تحلیل بیمارستان کودکان نموروس، پلان بیمارستان ،برنامه فیزیکی بیمارستان،ظوابط و استاندارد بیمارستان نمونه موردی بیمارستان،تحلیل بیمارستان،تحلیل بیمارستان خارجی، نمونه موردی بیمارستان کودکان، تحلیل پلا بیمارستان کودکان، دیاگرام بیمارستان کودکان

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا